• Login
  • Προφίλ
  • Συνδρομές
  • Διαφήμιση
    • Περιοδικό
    • News Letter
    • Site
  • Newsletter
  • Επικοινωνία
    • Τομέας Σύνταξης
    • Τομέας Διαφήμισης
    • Τομέας Συνδρομών
  • Όροι Χρήσης
facebook
linkedin
youtube
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
  • MANAGEMENT
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • Video Surveillance
    • Intrusion Alarm
    • Access Control
    • Fire Safety
    • Drones
    • Case Study
    • Security Doctor
  • ΑΡΘΡΑ
    • Editorial
    • Θέματα
    • Ρεπορτάζ
    • Homeland Security
    • Defence Security
    • Special Edition
    • Γνώμη
    • ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΠΡΟΙΟΝΤΑ
    • Παρουσιάσεις
      • Video Surveillance
      • Intrusion Alarm
      • Access Control
      • Fire Safety
    • Reviews
      • Video Surveillance
      • Intrusion Alarm
      • Access Control
      • Fire Safety
      • Services
      • Solutions
  • ONLINE TEYXH
    • Security Manager
    • Ειδικές Εκδόσεις
  • ΟΔΗΓΟΣ ΕΤΑΙΡΙΩΝ
  • OPEN MARKET

O άνθρωπος και η εκπαίδευση στο επίκεντρο της στρατηγικής της Brink’s

Posted On 29 Μάι 2023
Tag: brink's, issue 104

Στις 5 Μάϊου στην Brink’s Hellas  γιορτάσαμε την ημέρα των Αξιών μας! Επίσης γιορτάσαμε τα γενέθλια μας καθώς η Brink’s συμπληρώνει φέτος 164 χρόνια από την ίδρυσή της στις 5 Μαϊου 1859!

Είμαστε ένας παγκόσμιος οργανισμός αλλά οι Αξίες μας είναι αυτές που μας καθορίζουν!

  • Ασφάλεια
  • Εστίαση στον πελάτη
  • Συνεχής Βελτίωση
  • Ακεραιότητα
  • Δέσμευση
  • Διαφορετικότητα και αποδοχή

Αυτές είναι που μας καθοδηγούν, μας εμπνέουν και μας ενώνουν στην Οικογένεια της Brink’s.

Η στρατηγική μας έχει σαν κεντρικό άξονα τον άνθρωπο και οι άνθρωποι είναι το πιο πολύτιμο κεφάλαιο μας. Στη Brink’s είμαστε περήφανοι για τους ανθρώπους μας. Είμαστε περήφανοι για τις υπηρεσίες που προσφέρουμε στους πελάτες μας.

Η ικανοποίηση του πελάτη ξεκινάει και ολοκληρώνεται στον κάθε συνάδελφο. Στον κάθε φύλακα, στον κάθε οδηγό, στον κάθε screener. Κάθε εργαζόμενος έχει το δικό του ρόλο στην εξυπηρέτηση και την ικανοποίηση του πελάτη.

Καταλαβαίνουμε τις ανάγκες της αγοράς και τις προσαρμόζουμε σε λύσεις που ταιριάζουν στις ανάγκες των πελατών μας. Έχουμε δημιουργήσει μια δομή η οποία υποστηρίζει τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του πελάτη, μια δομή που ακούει λαμβάνει την ανατροφοδότηση του πελάτη και προσαρμόζεται για να τον εξυπηρετεί.  Έχουμε σταθερούς δείκτες εξυπηρέτησης που αποτυπώνονται στις έρευνες που κάνουμε. Όμως ο συνάδελφος στο πεδίο είναι αυτός που ο πελάτης μας βλέπει καθημερινά. Αυτός που θα τον εξυπηρετήσει στην καθημερινότητά του. Ο κάθε συνάδελφος με το χαμόγελο, την ευγενική και φιλική προσέγγιση, τη διάθεση για εξυπηρέτηση, τον επαγγελματισμό, τη γνώση των καθηκόντων και του ρόλου είναι η εικόνα της Brink’s.

Για να μπορεί ο συνάδελφος μας να κάνει αποτελεσματικά την εργασία του, είναι πολύ σημαντικό να είναι σωστά εκπαιδευμένος/η. Στη Brink’s κάθε συνάδελφος έχει πρόσβαση από το κινητό τηλέφωνο του στην πλατφόρμα e-learning όπου μπορεί να βρει εκπαιδευτικό υλικό, όχι μόνο σχετικό με το επαγγελματικό του αντικείμενο αλλά και γενικές εκπαιδεύσεις για να αναπτύσσει διάφορες άλλες δεξιότητες ή ακόμα και well-being.

Η τεχνολογία τρέχει, έτσι εμείς δημιουργήσαμε μια εξαιρετική εισαγωγική εκπαίδευση με τη χρήση Επαυξημένης πραγματικότητας (Immersive VR Technology). Με τη μεθοδολογία αυτή έχουμε τυποποιήσει την εισαγωγική εκπαίδευση και απαντήσει στις προκλήσεις που δημιουργεί η γεωγραφική εξάπλωση αλλά και η εναλλαγή του προσωπικού.

Θέλουμε να μπορούν οι εργαζόμενοι να δουν τον εαυτό τους να μεγαλώνει επαγγελματικά και να κάνει καριέρα στην εταιρία μας. Αυτό δε γίνεται με παλιές μεθόδους και χωρίς συστήματα. Πρέπει να δίνουμε προτεραιότητα στην ανάπτυξη των ανθρώπων μας, στη δημιουργία αποτελεσματικών ομάδων που λειτουργούν με σύγχρονη διοίκηση και δομή και σεβασμό.

Δημιουργούμε ένα περιβάλλον εργασίας στο οποίο ο κάθε συνάδελφος θα επιστρέφει ασφαλής κάθε βράδυ σπίτι, ένα περιβάλλον το οποίο είναι προσανατολισμένο στην εξυπηρέτηση του πελάτη και στο οποίο προσπαθούμε να γινόμαστε κάθε ημέρα καλύτεροι.

Ένα περιβάλλον όπου κάθε εργαζόμενος αντιμετωπίζεται με σεβασμό, νιώθει ότι η συνεισφορά του αναγνωρίζεται και μπορεί να είναι ο εαυτός του.


Ιωσήφ Ερρέρα
HR Director της Brink’s Hellas

  • google-share
Previous Story

Η G4S διαμόρφωσε το πιο δυναμικό δίκτυο συνεργατών με επίκεντρο τον άνθρωπο

Next Story

Επιχειρούμε σε πεδία υψηλών απαιτήσεων με επίκεντρο τον άνθρωπο και τις τεχνολογίες

Σχετικά Άρθρα

off

Έξυπνα χρηματοκιβώτια για την ψηφιακή διαχείριση των μετρητών

Posted On 29 Σεπ 2023
off

Ο ανθρώπινος παράγοντας στη διαχείριση της τεχνητής νοημοσύνης στην ασφάλεια

Posted On 29 Μάι 2023
off

Προστασία και δημόσια ασφάλεια με την υποστήριξη της Τεχνητής Νοημοσύνης

Posted On 29 Μάι 2023

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Security Manager - Τεύχος 115

Αρχείο Περιοδικών

Smart Press A.E. | Μάγερ 11, 10438, Αθήνα | Τηλ.: 210 5201500, Fax: 210 5241900