Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας & Ωρομέτρηση – H ολοκληρωμένη λύση του INTIME PLUS
Με την καθιέρωση της ψηφιακής κάρτας εργασίας σε ολοένα και περισσότερους κλάδους — με πιο πρόσφατο αυτόν της εστίασης και του τουρισμού — πολλές επιχειρήσεις βρίσκονται μπροστά σε μία νέα πρόκληση, την ανάγκη για ένα αξιόπιστο και ευέλικτο σύστημα ωρομέτρησης προσωπικού.
Γράφει η Ακριβή Κουβελιώτη
Executive Manager Assistant
Orbit Systems – www.orbitsystems.gr
Πρώτες Εμπειρίες και Πραγματικές Δοκιμασίες
Η αλήθεια είναι πως όταν ένα νέο μέτρο εφαρμόζεται χωρίς ξεκάθαρες κατευθύνσεις, είναι δύσκολο να προβλεφθούν όλες οι παράμετροι. Οι συνεχείς τροποποιήσεις από τον κρατικό μηχανισμό και οι επιπλέον απαιτήσεις που προκύπτουν στην πορεία, δημιουργούν αναστάτωση στις επιχειρήσεις.
Ειδικά σε κλάδους με απαιτητική καθημερινότητα, όπως η ιδιωτική ασφάλεια, η ανάγκη για λειτουργικά και ρεαλιστικά εργαλεία καταγραφής χρόνου γίνεται ακόμη πιο επιτακτική.
Η εμπειρία χρήσης είναι αυτή που αποκαλύπτει τις αδυναμίες ή τις ανάγκες για βελτίωση ενός λογισμικού, γιατί εκεί εμφανίζονται οι πραγματικές δυσκολίες.
Μαζί σε Όλη τη Διαδρομή
Πριν μιλήσουμε για το τι μπορεί να κάνει το INTIME PLUS για εσάς, ας ξεκινήσουμε με το τι κάνουμε εμείς για εσάς.
Το τμήμα υποστήριξης της εταιρείας μας, υιοθετεί συγκεκριμένες διεργασίες (με κλιμακούμενα συστήματα) και τηρεί τις δεσμεύσεις των συμβολαίων μας.
Από την πρώτη κιόλας μέρα της εγκατάστασης και για όσο διάστημα χρειαστεί, είμαστε δίπλα σας. Παρέχουμε εκπαίδευση, καθοδήγηση και συνεχή υποστήριξη, ώστε η επιχείρησή σας να περάσει ομαλά και με σιγουριά στη νέα εποχή της ψηφιακής ωρομέτρησης.
Στα 40 χρόνια παρουσίας μας, αυτό που μας ξεχωρίζει είναι η συνέπεια, η ανθρώπινη προσέγγιση και η στήριξη των συνεργατών μας σε κάθε βήμα. Δεν προσφέρουμε απλώς ένα εργαλείο – χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης.
Το INTIME PLUS Εξελίσσεται Μαζί σας
Το INTIME PLUS σχεδιάστηκε για να προσαρμόζεται στις ιδιαιτερότητες της κάθε επιχείρησης, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας με πρακτικό και φιλικό τρόπο.
Διαθέτουμε ένα πολύ καλό προϊόν στην αγορά από το 1994, επειδή ακολουθούμε το νόμο της συνεχούς βελτίωσης και εξέλιξης, και είμαστε συντονισμένοι ώστε να παράγουμε την καλύτερη δυνατή αξία στο προϊόν και κατ΄επέκταση στο πελάτη μας.
Ακόμα και σήμερα, ενώ διαβάζετε αυτό το άρθρο, η ομάδα μας αναβαθμίζει το λογισμικό με βάση τις δικές σας ανάγκες. Δεν σταματάμε ποτέ να ακούμε, να βελτιώνουμε και να εξελίσσουμε.
Νέα λειτουργία ταυτοποίησης με γεωεντοπισμό (GPS)
Στο πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξης του λογισμικού μας, προσθέσαμε πρόσφατα μια νέα δυνατότητα που ενισχύει τον έλεγχο παρουσιών για εργαζόμενους εκτός εγκαταστάσεων.
Πλέον, η ταυτοποίηση του προσωπικού μπορεί να γίνεται μέσω γεωγραφικού εντοπισμού (GPS), προσφέροντας ακρίβεια και αξιοπιστία στον καταγραφόμενο χρόνο προσέλευσης και αποχώρησης.
Η λειτουργία αυτή είναι ιδανική για επιχειρήσεις που διαχειρίζονται κινητές ομάδες, όπως:
• Προσωπικό ασφαλείας σε περιπολίες
• Ναυαγοσώστες σε παραλίες ή κολυμβητήρια
• Τεχνικούς επιτόπιας υποστήριξης
• Εργαζόμενους σε εργοτάξια ή εξωτερικές εγκαταστάσεις
Με αυτό τον τρόπο, οι εργοδότες αποκτούν σαφή εικόνα της παρουσίας και του χρόνου απασχόλησης κάθε εργαζομένου, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζεται η διαφάνεια και η δίκαιη καταγραφή ωρών εργασίας.
Επιπλέον, σε περιπτώσεις όπως οι υπηρεσίες ασφαλείας, το σύστημα παρέχει τη δυνατότητα τεκμηρίωσης της πραγματικής παρουσίας του προσωπικού στο πεδίο. Έτσι, οι επιχειρήσεις μπορούν να αποδείξουν με ακρίβεια στους εντολοδόχους τους – όπως π.χ. πελάτες ή συνεργαζόμενοι φορείς – ότι η προγραμματισμένη περιπολία πραγματοποιήθηκε στις καθορισμένες ώρες και τοποθεσίες, ενισχύοντας την αξιοπιστία και την επαγγελματική τους εικόνα.
Πέρα από την Καταγραφή Ωρών
Το INTIME PLUS δεν περιορίζεται στην απλή καταγραφή εισόδου και εξόδου των εργαζομένων. Είναι ένα ολοκληρωμένο εργαλείο που διευκολύνει την καθημερινή λειτουργία της επιχείρησής σας, ενισχύει τον έλεγχο, μειώνει τα λάθη και εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο για το τμήμα προσωπικού και το λογιστήριο.
Με δυνατότητες όπως:
- Αυτόματες ειδοποιήσεις στο κινητό σας, για να είστε πάντα ενημερωμένοι για καθυστερήσεις, απουσίες ή αλλαγές βαρδιών – ακόμη κι αν δεν βρίσκεστε στον χώρο εργασίας.
• Κανόνες ασφαλείας που προστατεύουν από ανθρώπινα λάθη, όπως η διπλή καταχώρηση ή ο σωστός συντονισμός των βαρδιών, προσφέροντας ακρίβεια και αξιοπιστία.
• Εύκολη και ευέλικτη διαχείριση αδειών, ρεπό και βαρδιών, με δυνατότητα έγκρισης αιτημάτων και αυτόματης ενημέρωσης του προγράμματος.
• Έγκαιρες προειδοποιήσεις για παραβίαση ωραρίου, απρογραμμάτιστες αλλαγές ή υπερωρίες, ώστε να διατηρείται ο πλήρης έλεγχος στον σχεδιασμό και τη συμμόρφωση.
• Εξαγωγή δεδομένων για την εφαρμογή της μισθοδοσίας με αναλυτικά και συγκεντρωτικά αποτελέσματα για κάθε εργαζόμενο στο τέλος του μήνα ή όποτε αυτό απαιτείται.
Το INTIME PLUS λειτουργεί ως ο προσωπικός σας βοηθός στον τομέα της διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, προσφέροντας αυτοματοποίηση, διαφάνεια και σιγουριά σε κάθε βήμα.
Ευέλικτη Τιμολόγηση ανάλογα με τις ανάγκες σας
Η έννοια της ευέλικτης τιμολόγησης με βάση τα credits είναι ένα σύστημα χρέωσης που επιτρέπει στους χρήστες να πληρώνουν για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα ανάλογα με τη χρήση, χωρίς να απαιτείται συγκεκριμένο πακέτο ή επιβολή σταθερής τιμής.
- Προσαρμοσμένη Επιλογή Πακέτου: Η τιμολόγηση με credits σας επιτρέπει να επιλέξετε το πακέτο που ταιριάζει στις ανάγκες της εταιρείας σας βάσει του αριθμού των εργαζομένων σας. Αυτό πρακτικά σημαίνει, ότι οι επιχειρήσεις με μικρότερο αριθμό εργαζομένων, μπορούν να επιλέξουν μικρότερα πακέτα αγοράς credits, ενώ εταιρείες με μεγαλύτερο αριθμό εργαζομένων θα αγοράσουν περισσότερα credits.
- Εκπτώσεις για Μεγαλύτερες Αγορές: Όταν μια εταιρεία αγοράζει μεγαλύτερο αριθμό credits μπορεί να επωφεληθεί από εκπτώσεις. Δηλαδή, όσο περισσότερα credits, τόσο χαμηλότερη θα είναι η τιμή ανά μονάδα (credit), κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική εξοικονόμηση κόστους.
- Διαχείριση Κόστους και Ευελιξία: Η ευέλικτη τιμολόγηση επιτρέπει στις εταιρείες να προσαρμόσουν τις δαπάνες τους ανάλογα με την πραγματική τους ανάγκη για credits, διασφαλίζοντας ότι πληρώνουν μόνο για τη χρήση που κάνουν.
Αυτή η ευελιξία είναι σημαντική, ειδικά για επιχειρήσεις που μπορεί να έχουν μεταβαλλόμενες ανάγκες ή επεκτείνονται σε διαφορετικές περιόδους του χρόνου, όπως τα ξενοδοχεία ή η εστίαση.
Η ομάδα μας είναι πάντα διαθέσιμη για να απαντήσει στις ερωτήσεις σας και να σας καθοδηγήσει σε κάθε βήμα της μετάβασης στην ψηφιακή εποχή.
Μαζί μπορούμε να κάνουμε την τεχνολογία σύμμαχο της επιχείρησής σας.
Τηλ.: 210 5552037 – 2105540330
email: info@orbitsystems.gr