• Login
  • Προφίλ
  • Συνδρομές
  • Διαφήμιση
    • Περιοδικό
    • News Letter
    • Site
  • Newsletter
  • Επικοινωνία
    • Τομέας Σύνταξης
    • Τομέας Διαφήμισης
    • Τομέας Συνδρομών
  • Όροι Χρήσης
facebook
linkedin
youtube
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
  • MANAGEMENT
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • Video Surveillance
    • Intrusion Alarm
    • Access Control
    • Fire Safety
    • Drones
    • Case Study
    • Security Doctor
  • ΑΡΘΡΑ
    • Editorial
    • Θέματα
    • Ρεπορτάζ
    • Homeland Security
    • Defence Security
    • Special Edition
    • Γνώμη
    • ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΠΡΟΙΟΝΤΑ
    • Παρουσιάσεις
      • Video Surveillance
      • Intrusion Alarm
      • Access Control
      • Fire Safety
    • Reviews
      • Video Surveillance
      • Intrusion Alarm
      • Access Control
      • Fire Safety
      • Services
      • Solutions
  • ONLINE TEYXH
    • Security Manager
    • Ειδικές Εκδόσεις
  • ΟΔΗΓΟΣ ΕΤΑΙΡΙΩΝ
  • OPEN MARKET

Το περιεχόμενο του marketing ..στον τομέα του Security !

Posted On 19 Ιούλ 2022
Tag: issue 99

Σε συνέχεια του προηγούμενου εισαγωγικού μας σημειώματος, που μεταξύ άλλων εστιάσαμε στις αλλαγές της αγοράς στο τομέα της ασφάλειας (σε ότι αφορά τις τεχνολογίες, τα συστήματα και τις υπηρεσίες) αλλά και με αφορμή τη νέα στήλη που εγκαινιάζουμε σε αυτό το τεύχος, με τον διακριτικό τίτλο Mindset Tips, το περιεχόμενο της οποίας θα αναπτύσσει σε κάθε τεύχος ο συνεργάτης μας και Σύμβουλος Επιχειρήσεων Δημήτρης Ιωαννίδης, αξίζει να εστιάσουμε στην έννοια του marketing στο επιχειρηματικό οικοσύστημα της ασφάλειας.

Βλάσης Αμανατίδης
Αρχισυντάκτης Security Manager

Οι εταιρίες στον ευρύτερο τομέα της ασφάλειας – εμπόριο συστημάτων, υλοποίηση έργων, υπηρεσίες, κ.α. – είναι σε μεγάλο βαθμό σαν όλες τις άλλες επιχειρήσεις, όλων των κάθετων αγορών και δραστηριοτήτων.
Δεν διαφοροποιούνται τα βασικά συστατικά της προσέγγισης τους, σε σχέση με τον τρόπο ανάδειξης της αξίας που μπορούν να δημιουργήσουν με στόχο την εμπορική τους ανάπτυξη. Όπως πολύ σωστά επισημαίνει όμως στο άρθρο του ο κ. Ιωαννίδης – που αξίζει όλοι να διαβάσετε – το marketing δεν αλλάζει στην ουσία του, αλλά ακολουθεί τις ευρύτερες κοινωνικές αλλαγές στην νοοτροπία και τρόπο σκέψης.

Αν αυτή τη διαπίστωση επιχειρήσουμε να την αναγάγουμε στον κόσμο των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της ασφάλειας, με τις τόσες πολλές ιδιαιτερότητες που έχει στο τρόπο σκέψης αλλά και στην ίδια της φύσης της δουλειάς, τότε θα πρέπει να κατανοήσουμε τις προσαρμογές που πρέπει να γίνουν στο πως αυτές οι εταιρίες θα αξιοποιήσουν το εργαλείο του marketing.

Είναι αντικειμενική διαπίστωση, ότι το Security Manager, αλλά και το συνέδριο Security Project επίδρασαν καταλυτικά όλα αυτά τα χρόνια στην αλλαγή του τρόπου σκέψης της αγοράς του Security στην Ελλάδα σε ότι αφορά το marketing και την προβολή, δίνοντας τη δυνατότητα σε ένα κλάδο απόλυτα εσωστρεφή μέχρι πριν κάποια χρόνια, να αξιοποιήσει στο έπακρο ευκαιρίες εξωστρέφειας, προκειμένου να αναδείξει την υπεραξία των λύσεων και των υπηρεσιών που μπορεί να προσφέρι.

Όπως πολλές φορές όμως έχουμε αναφέρει, ο κλάδος της ασφάλειας, έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες του και διαφοροποιείται από πολλές άλλες εμπορικές δραστηριότητες.
Οπότε αντίστοιχα θα έπρεπε να διαφοροποιείται και το περιεχόμενο των ενεργειών marketing είτε απευθύνονται σε επαγγελματίες, είτε σε τελικούς χρήστες και εταιρίες.

Είμαστε σίγουρα ρεαλιστές και αντιλαμβανόμαστε πλήρως, ότι η διαφοροποιήση της αγοράς και το νέο αυτό τοποίο όπως εξελίσσεται, επηρεάζει και τον τρόπο προβολής και marketing της κάθε επιχείρησης στο χώρο.

Οφείλουμε όμως να επιμένουμε, ότι στον πυρήνα κάθε ουσιαστικής ενέργειας marketing των επιχειρήσεων του κλάδου, θα πρέπει να βρίσκεται η ποιότητα των υπηρεσιών, η αξιοπιστία των υλικών και η τεχνογνωσία του ανθρώπινου δυναμικού και όχι μόνο το κόστος.

Δεν είμαστε αιθεροβάμονες σε σχέση με την κατάσταση της αγοράς, ούτε παραβλέπουμε το έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, τους οικονομικούς περιορισμούς, αλλά και τις απαιτήσεις των πελατών για χαμηλότερα κόστη και προσφορές. Όμως πιστεύουμε ακράδαντα ότι ισχύει σε μεγάλο βαθμό και στο χώρο μας η φράση “όπως τον μάθεις”.

Και ναι, για ακόμα μια φορά θα πρέπει να σημειώσουμε ότι είναι πολύ σημαντικό να εκπαιδεύσουμε τους πελάτες μας στο να μάθουν ότι η αξία της πραγματικής ασφάλειας με επίκεντρο την ποιότητα υπηρεσιών και λύσεων, είναι πολύ πιο σημαντική από τις προσφορές, τις εκπτώσεις στα κόστη.

Βλάσης Αμανατίδης   

  • google-share
Previous Story

Ανθεκτικότητα & Ασφάλεια – Πως οι οργανισμοί μπορούν να επιβιώσουν μέσα στις κρίσεις

Next Story

H τεχνολογία 5G έχει την απάντηση και για τις δασικές πυρκαγιές

Σχετικά Άρθρα

off

H τεχνολογία 5G έχει την απάντηση και για τις δασικές πυρκαγιές

Posted On 22 Ιούλ 2022
off

Ανθεκτικότητα & Ασφάλεια – Πως οι οργανισμοί μπορούν να επιβιώσουν μέσα στις κρίσεις

Posted On 19 Ιούλ 2022
off

Ο Οδικός Χάρτης προς το Security Integration

Posted On 19 Ιούλ 2022

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Security Manager - Τεύχος 115

Αρχείο Περιοδικών

Smart Press A.E. | Μάγερ 11, 10438, Αθήνα | Τηλ.: 210 5201500, Fax: 210 5241900